De Bilt

Medewerker omgevingsloket

De Bilt

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Opdracht

  • Het beantwoorden en registreren van klantvragen die binnenkomen via e-mail, telefoon en fysiek aan de balie.
  • Het begeleiden en doorgeleiden van initiatieven naar het juiste spoor: het doen van een aanvraag om een omgevingsvergunning, het indienen van een voorlopig oriëntatieplan of schetsplan of het indienen van een melding.
  • Werkzaamheden in het vergunningen- en meldingenproces, zoals het verzorgen van publicaties, het beoordelen van de ontvankelijkheid van bouw- en gereedmeldingen en het opleveren van monitoringsgegevens t.b.v. het CBS en de interne beleidscyclus.
  • Het begeleiden van de recent gestarte collega op deze nieuwe functie.

Competenties

  • Je bent resultaatgericht en je hebt overtuigingskracht
  • Je werkt graag samen
  • Je neemt graag initiatief en bent oplossingsgericht
  • Je bent omgevingsbewust: goed op de hoogte van (in- en externe) ontwikkelingen en van wat er leeft bij alle belanghebbenden
  • Werken onder tijdsdruk vind je geen probleem
  • Je kunt uitstekend plannen en organiseren
  • Je hebt gevoel voor bestuurlijke en politieke besluitvormingsprocessen

 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  nee.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 oktober 2024 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 4 november 2024 voor minimaal 36 uur per week;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als frontoffice-medewerker, vergunningverlener of vergelijkbare functie rond omgevingsvergunningen;

De Wensen

  • Aantoonbare opleidingen met betrekking op de Omgevingswet (voorheen Wabo) en de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen;
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente met maximaal 80.000 inwoners;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
25 oktober 2024 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox