Gemeente Amersfoort

Medewerker opvang oekraïne

Gemeente Amersfoort

  • max €80 per uur

  • Utrecht

  • 16 uur per week

  • Inkoop
  • 01 januari 2024

  • 31 december 2024

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De missie van Werk, Inkomen & Zorg is het voorkomen van lange uitkeringsafhankelijkheid, bevorderen van zelfredzaamheid en participatie en het voorkomen en aanpakken van misbruik. Het team heeft als taak het verstrekken van uitkeringen\, beoordelen minimaregelingen, informeren de klant, verwijzen door, begeleiden naar werk of stimuleren van participatie en zelfredzaamheid. kernwoorden zijn doelmatigheid, dienstverlening, rechtmatigheid en grip op eigen leven. Klantbeheer binnen Werk, Inkomen & Zorg richt zich op het uitvoeren van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz, Bbz, bijzondere bijstand en minimaregelingen, conform beleid en regelgeving passend bij de klant. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het verstrekken van leefgeld aan de Oekrainers in de gemeentelijke en particuliere opvang. 

Kandidaatomschrijving

Een enthousiaste netwerker die pro actief en zelfstandig kan werken en in staat is om de mailbox van de opvang Oekrainers te beheren en de eventuele mutaties zelfstandig op te pakken en af te handelen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Je hebt een relevante HBO opleiding succesvol afgerond.
  • Kennis Je hebt recente relevante aantoonbare kennis op gebied van de Regeling leefgeld Oekraine en de Participatiewet.
  • Werkervaring Je hebt minimaal 2 jaar recente werkervaring met de Regeling leefgeld Oekraine. Referentie vereist

De Wensen

  • Softwarekennis Je hebt aantoonbare ervaring met het programma Suite4werk.
  • Werkervaring Je hebt recente aantoonbare relevante werkervaring bij een of meerdere gemeenten.
  • Opleiding Je hebt de opleiding HBO-SJD of rechten succesvol afgerond.
  • Werkervaring Je hebt aantoonbare ervaring als klantmanager bij een 100.000+ gemeente.
  • Werkervaring Je heb bij voorkeur recente relevante werkervaring bij de gemeente Amersfoort.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. de kandidaat wordt beoordeeld op basis van het gesprek en cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox