Gemeente Pijnacker Nootdorp

Medewerker postregistratie (informatiebeheer)

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams Personeel & Organisatie (P&O), Control, Inkoop en Juridische zaken (CIJ), Financiën, Automatisering, KCC en Facilitair. De afdeling zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van bovenstaande deelgebieden. De vacature valt onder het team Informatiebeheer.

Opdracht
Binnen het team IB is behoefte aan ondersteuning op het gebied van scanning en registratie van binnengekomen post. Je ondersteunt de medewerkers postregistratie bij het verwerken van de dagelijks binnengekomen post voor belastingzaken.
- Je zorgt voor de registratie van de post in het registratiesysteem Kofax.
- Je zorgt voor het beoordelen van de registratiewaardige post en maakt deze scanklaar.

Competenties
- Nauwkeurig;
- Resultaatgericht;
- Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring als medewerker postregistratie/informatie binnen een gemeentelijke organisatie;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het werken in het zaaksysteem Kofax
  • Minimaal een afgeronde SOD1 opleiding of een opleiding op het gebied van informatiemanagement
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker postregistratie/informatiebeheer binnen een gemeentelijke organisatie
  • Beschikbaar per 26 februari 2024 voor 20 uur per week gedurende de gehele looptijd van deze opdracht met aanwezigheid op maandag tot vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox