Gemeente Veldhoven

Medewerker/ster uitkeringsadministratie

Gemeente Veldhoven

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • G-Rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
  • VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
  • Een mbo-diploma op financieel-administratief of bedrijfseconomisch gebied;·        Bij voorkeur minimaal 3 jaar werkervaring met uitkeringsadministratie;·        Kennis van de Participatiewet, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ en de BBZ;·        Ervaring met de P&C-cyclus, in het bijzonder de  aanlevering voor het jaarwerk;·        Ervaring met Suite, het uitkeringssysteem voor het sociaal domein;·        Kennis van Excel;

De Wensen

  • Opleidingsniveau Minimaal opleidingsniveau: MBO
  • Werkervaring Minimaal aantal jaren werkervaring: 2 a 3 jaar
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit

21 mei 2024 om 06:00

Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Akkoord geen bemiddelaar / bureau

Om de inhuurketen kort en transparant te houden kiezen wij ervoor om alleen direct met de zelfstandige te schakelen en niet met bemiddelende partijen.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox