Gemeente Zwolle
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
01 februari 2024
31 oktober 2025
De gemeente Zwolle wil een vorm van een Stadspas invoeren. De pas wordt gezien als een extra instrument binnen armoedebeleid.
De Stadspas moet zorgen voor het vergroten van de mogelijkheden tot participatie van de inwoners met een laag inkomen, het vergroten van inclusie, een betere (digitale) toegang tot inkomensregelingen en het voorkomen van stigmatisering.
Onderdeel van het project is een onderzoek of voor de doelstelling participatie een variant of alternatief mogelijk is.
Een marktconsulatie en een eventuele aanbesteding zijn andere onderdelen van de opdracht.
Het project Stadspas loopt samen op met een opdracht inkomensregelingen te vereenvoudigen. Deze opdracht maak geen onderdeel uit van het project Stadspas maar vraagt wel samenwerking en afstemming.
De looptijd van het project Stadspas zal zijn van begin 2024 tot en met het derde kwartaal 2025. Begin van het vierde kwartaal 2025 moet de Stadspas ingevoerd zijn.
Profiel projectleider
De projectleider stuurt vooral op de te doorlopen stappen en de eindproducten. Medewerkers met inhoudelijke kennis (beleid, communicatie, informatievoorziening en de uitvoeringsafdeling(en), leveren de inhoud aan..
Taken
Vereisten
Competenties
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox