Nederlandse Spoorwegen
max €110 per uur
Utrecht
36 uur per week
20 november 2023
20 mei 2024
Dit ga je doen
Als SAP CRM/CX consultant ben je verantwoordelijk voor het inrichten en beheren van business processen, het oplossen van technische issues en het realiseren en beheren van nieuwe functionaliteit binnen het domein van zakelijke mobiliteitsdiensten. Momenteel maken we binnen onze afdeling ComIT (Commercie & IT) de transitie van SAP CRM naar Sales Cloud V2 geïntegreerd met S/4HANA, onderdeel van een grotere transitie van on-premise naar cloud oplossingen. Je zal dus werken in de huidige wereld (CRM) en kennis opdoen van de huidige processen, maar tegelijkertijd ook een rol spelen in het meedenken en inrichten van ons nieuwe IT landschap.
Concreet ben jij van waarde bij het:
Hier ga je werken
Binnen NS zijn we continu bezig met vernieuwing voor de reizigers, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaam mobiliteitsadvies en bijpassende producten. Bij het cluster Overeenkomsten bedenk en realiseer jij de beste oplossingen voor de zakelijke klanten van NS met als doel onze producten nog beter en gebruiksvriendelijker te maken. Je speelt daarnaast een belangrijke rol in de vernieuwing van ons IT landschap van SAP CRM naar SAP Sales Cloud V2 geïntegreerd met S/4HANA.
Dit zijn de eisen
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox