gemeente Utrecht

Senior assetmanager portefeuille ruimtelijke ontwikkeling en bereikbaarheid

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster Ruimtelijke Ontwikkeling & Bereikbaarheid. 

Als Senior Assetmanager ben je functioneel verantwoordelijk voor de portefeuilles ruimtelijke ontwikkelingen bereikbaarheid (auto- en fietsparkeren). Vanuit “een tevreden klant in een rendabel en gezond pand” stuur je op klanttevredenheid, rentabiliteit en onderhoud. Samen met je team van assetmanagers treed je op als (gedelegeerd) eigenaar en daarmee ben je het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille. Je behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente. 
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende portefeuilles in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je, samen met je team van assetmanagers, veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.

Je taken zijn:
-    Je stuurt functioneel het team van vier assetmanagers binnen de portefeuille Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid aan.
-    Je bent eindverantwoordelijk voor de onder jouw verantwoordelijkheid vallende portefeuilles op zowel financieel, juridisch en technisch vlak. 
-    Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor het management met betrekking tot functioneren van de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid.
-    Je vormt samen met de Opgavemanager en de Programmamanager de clustersturing. Je stemt ontwikkelingen binnen de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid met elkaar af.  

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Heb je ervaring met het aansturen van een team van assetmanagers?
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je hebt een wo studie afgerond:
  • Is de kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling door een bureau)?
  • Heb je minimaal 2 jaar werkervaring als Assetmanager?
  • Geef hier twee recente en relevante referenties op. Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: Referentie 1 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Referentie 2 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Heb je werkervaring binnen een gemeente? (selecteer de grootste optie die voor de kandidaat van toepassing is) - G4 gemeente - 100.000+ gemeente - Kleinere gemeente - Nee
  • Aantal jaren werkervaring in een vergelijke functie: - 2 jaar - Meer dan 2 jaar
  • Heb je kennis/ervaring met strategische aankopen?
  • Omschrijf jouw werkervaring met de portefeuille Ruimte Ontwikkeling en Bereikbaarheid. Wat waren je werkzaamheden/verantwoordelijkheden?
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
25 november 2024 om 07:30
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox