Kamer van Koophandel
max €55 per uur
Utrecht
40 uur per week
01 januari 2022
31 december 2022
Opdrachtomschrijving
Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit de KVK zowel de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgroepen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.
Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klanten en interne gebruikers van KVK. Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem. Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk. Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.
Je bent een ervaren ServiceDesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.
Samenwerken
Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep.
Communiceren
Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden.
Overtuigingskracht
Is in staat draagkracht te creëren en weet anderen ertoe te brengen een standpunt, idee, advies of plan te accepteren en/of over te nemen.
Deskundigheid
Het ontwikkelen van eigen kennis over het vakgebied en deze kennis effectief benutten voor de eigen functie of organisatie.
Nauwkeurigheid
Is nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen.
De competenties worden getoetst tijdens het interview.
Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.
Start publicatie tender: 10-12-2021 Sluiting inschrijving tender: 20-12-2021 Cv beoordeling: 20-12-2021 Gesprekken: tussen 21-12-2021 en 24-12-2021 Gunningsbesluit: 24-12-2021 Voorlopige gunning: 24-12-2021 Startdatum: 01-01-2022
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox