Nationale Politie
max €100 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 januari 2025
31 december 2025
Voor de Europese verordeningen over grenzen en veiligheid krijgen we eind 2024 in Nederland een nationaal toegangspunt Europaloket. Dit is het toegangspunt voor de Nederlandse overheid naar de Europese systemen voor migratie, opsporing en veiligheid van niet EU-onderdanen, doorgaans als reiziger. Het orkestreert en vertaalt tussen Nederland en Europa. Als voorziening in de migratieketen vormt het de brug tussen de nationale systemen en Europese systemen.
Dit Europaloket is de afgelopen jaren bij De stichting ictu (ICT Uitvoeringsorganisatie) ontwikkeld. De (door)ontwikkeling wordt nu door de Politie overgenomen.
De kandidaat gaat zich specifiek bezighouden met het testen van de doorontwikkelingen van het Europaloket binnen Dienst Informatievoorziening. Binnen onze organisatie is nog niet de collectieve kennis in huis om dit goed over te nemen van ICTU.
Verantwoordelijkheden
Resultaat verantwoordelijk ten aanzien van de doelen
Het resultaat is dat er over een jaar een goed ingebed Europaloket staat, wat voldoet aan de Europese verordeningen.
Implementeren van een continue testintegratie in de CI/CD-pijplijn
Binnen 11 maanden dient de tester een geïntegreerde testworkflow op te zetten die bij elke nieuwe build automatisch draait. Het doel is om 20% van de geautomatiseerde tests automatisch te laten draaien binnen de CI/CD-pijplijn, wat helpt om fouten in een vroeg stadium te detecteren en de kwaliteit te borgen.
De kandidaat draagt binnen een jaar zijn specialistische kennis over aan een (bij voorkeur interne) medewerker van de Politie.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox