Stedin Groep

Traffic manager / Projectcoördinator communicatie a.i.

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

Traffic manager / Projectcoördinator communicatie a.i.
WERK WAAR JE TROTS OP BENT. DIT GA JE DOEN.

Stedin zoekt een projectcoördinator Communicatie (intern: we zoeken een projectcoördinator Communicatie(traffic manager)). Terwijl onze elektriciteits- en gasnetwerken Nederlands meest complexe economische regio 24/7 draaiend houden, staan we voor een van de grootste uitdagingen ooit; de energietransitie. Hier komt heel wat bij kijken en dat vraagt onder andere om duidelijke communicatie(middelen). Als medewerker van de afdeling Communicatie ben je de oren en ogen van Stedin. Je weet wat er in de buitenwereld speelt én wat nodig is om de ambities van Stedin waar te maken. Als projectcoordinator Communicatie (intern trafficmanager) voer je de regie op communicatie-uitingen. Je adviseert, coördineert en creëert middelen voor diverse communicatieprojecten. Je houdt de totale planning en voortgang van jouw projecten goed in de gaten. Je bent dan ook een kei in organiseren en niet bang voor wat hectiek. Jij zorgt ervoor dat elk (communicatie)project op rolletjes loopt en alle betrokkenen goed geïnformeerd zijn en blijven. Genoeg te doen dus als projectcoördinator Communicatie (intern trafficmanager). Samen met je directe collega’s run je de Communicatieshop. Via de Communicatieshop worden externe partijen ingehuurd voor alle communicatieverzoeken uit de organisatie waar de afdeling Communicatie zelf geen capaciteit voor heeft of de expertise niet voor in huis heeft. Jij stuurt deze externe communicatiespecialisten en bureaus aan. Je hebt dus contact met onder andere drukkers, fotografen, copywriters, PowerPoint experts, grafisch ontwerpers en DTP’ers. Je bent de spil in het communicatiever maken van de organisatie door formats, checklists en workshops te (laten) ontwikkelen. Je werkt in opdracht van de communicatieadviseurs van de afdeling Communicatie en de verschillende afdelingen binnen Stedin. Je handelt zelf eenduidige communicatieprojecten af en zorgt dat onze merken (Stedin en Stedin Groep) en huisstijl zowel in een boodschap als op beeld goed gebruikt worden. Daarnaast houd je de planning, voortgang en het budget van jouw projecten goed in de gaten. Je zorgt ervoor dat alle betrokkenen ten alle tijden goed geïnformeerd zijn en blijven.

JOUW STERKE PUNTEN. WORDEN WE BLIJ VAN.

Je bent een enthousiast en ondernemend persoon. Communicatief en organisatorisch ben je ijzersterk. Jij weet je altijd weer raad met de puzzel die bij plannen en organiseren komt kijken. Je kan goed omgaan met deadlines en bent stressbestendig. Inspelen op onverwachte veranderingen en wensen ervaar jij als een uitdaging. En die ga jij maar al te graag aan. Je denkt vooruit, houdt overzicht en durft beslissingen te nemen. Je bent in staat om verschillende projecten met verschillende partijen (zowel in- als extern) tegelijk te managen. Je kan goed met verschillende type mensen overweg en geeft professioneel advies. Daarnaast ben je leergierig, klantgericht, zie je kansen en neem je initiatief. Je voelt je verantwoordelijk voor de doelen van je interne klanten en de samenhang met de Stedin-brede strategie. Je bent van nature positief-kritisch en proactief op zoek naar verbeteringen.

Wat jou verder onze nieuwe projectcoördinator Communicatie maakt? Dat lees je hier.

· Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding.

· Je bent een ijzersterke en ervaren projectcoordinator met ervaring in het communicatie vakgebied. Je hebt bij voorkeur minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol aan klant-/bureau zijde.

· Je hebt ervaring met eenduidige (niet-complexe) communicatie- en adviesprojecten.

· Je bent creatief en in staat creatief werk te beoordelen.

EEN GOED TEAM. DAAR HOOR JE BIJ.

Als nieuwe projectcoördinator Communicatie kom je vanaf dag één bij de Communicatieshop te werken en maak je deel uit van de afdeling Communicatie. Je werkt als het weer kan en mag ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam; de plek waar jij je collega’s ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek. Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten.

Wat je krijgt? Dat zie je hier.

· Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max 5.250 bruto per maand als je 40 uur per week werkt. Deze functie staat vacant voor 32 uur per week (parttime dag NIET mogelijk op vrijdag).

· Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.

· Je bouwt een prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.

· Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.

· Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook. · Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!

· Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan staat de reden van vertrek in het CV vermeld. Referentie wordt tevens intern ingewonnen, mocht de reden van vertrek onjuist in het CV vermeld staan, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde hbo/wo opleidingKeuzemogelijkhedenJa (1 Punten)Nee (0 Punten)
  • Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring.KeuzemogelijkhedenJa (1 Punten)Nee (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox