- De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2025 tot en met 31-03-2026 voor 32-26 uur per week. In de eerste maand geleidelijk opbouwen is mogelijk. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.
- Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: - samenwerkingsgericht en verbindend - zelfstandig - analytisch en conceptueel vermogen - initierend vermogen - verandermanagement - resultaatgerichtheid, je kunt de focus leggen op de zaken die belangrijk zijn en ook ‘nee’ verkopen - stevig - vertrouwd met de principes van outputsturing; - uitstekende communicatieve vaardigheden en een verbindende leiderschapsstijl.
- U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
- Academisch werk- en denkniveau, een afgeronde universitaire opleiding RA, RC of AA is een pré.
- Minimaal 5 jaar werkervaring met besturing, financial accounting en management accounting in de (semi-) publieke sector, werkervaring bij een ZBO is een pré.
- Minimaal 5 jaar interim management ervaring en stevigheid om vorm te geven aan de opbouw en ontwikkeling van de afdeling.
- Aantoonbare ervaring in verandermanagement en probleemoplossend vermogen om de veranderingen goed te begeleiden.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.