Kamer van Koophandel
max €95 per uur
Noord-Holland
40 uur per week
01 februari 2022
01 oktober 2022
Opdrachtomschrijving
KVK is op zoek naar een WFM Manager UBO. Als WFM Manager ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van WorkForce Management binnen de "tijdelijke" afdeling UBO binnen KVK. Je bent aanspreekpunt en sparringspartner voor het management van de afdeling die deel uit maken van de Uitvoeringsorganisatie. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van WFM en de borging daarvan. Je rapporteert aan de managers van de afdeling.
UBO is het tijdelijke organisatie-onderdeel/team binnen de afdelingen van de BackOffice wat onderdeel uitmaakt van de Uitvoeringsorganisatie van de KvK, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de capaciteit binnen de afdeling. Belangrijkste werkzaamheden zijn het maken van een gedegen forecast, vertaald in een capaciteitsplan wat wordt vertaald in planningen en roosters. Ook de week- en dagsturing vindt plaats vanuit WFM. Je zorgt voor draagvlak bij het management van de afdeling voor de opzet en uitbouw van WFM. Daarom start je met het in kaart brengen van de huidige en de gewenste situatie en stelt een plan van aanpak op om van IST naar SOLL te komen. Je voert het plan van aanpak uit. Tijdens het "bouwen" is de winkel open, dus je zorgt voor de aansturing en coaching van de afdeling. zodat de business as usual effectief doorgaat.
Wij zoeken een zeer ervaren manager met specifieke ervaring in Work Force Management. Je bent een bouwer en kan mensen meekrijgen in je aanpak. Je hebt visie en creëert draagvlak binnen de organisatie. Het behalen van resultaat is je tweede natuur. Daarnaast heb je ervaring in het plannen van projecten en resources. Je analyseert reacties uit de markt en neemt deze mee in de forecast die met jouw planning afgegeven wordt. Kennis van Excel is een vereiste en kennis van Avaya is een pre. Je werkt normaal gesproken op meerdere locaties (Amsterdam, Utrecht en Leeuwarden) - omdat wij uiteraard strikt de richtlijnen omtrent corona volgen blijft je standplaats voorlopig op ons kantoor in Amsterdam en is het niet toegestaan om naar andere KVK locaties te reizen.
Organisatiesensiviteit
Heeft inzicht in en is alert op (in)formele verhoudingen, posities en belangentegenstellingen binnen en buiten (de) organisatie(s) en kan daar adequaat op inspelen.
Communiceren
Heeft excellente communicatieve vaardigheden. Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden.
Netwerken
Legt, verstevigt en onderhoudt contacten met degenen, met wie gestelde doelen bereikt kunnen worden.
Analytisch vermogen
Onderzoekt, herkent en begrijpt de belangrijkste elementen van vraagstukken en hun onderlinge samenhang.
Omgevingsbewustzijn
Is extern georiënteerd en alert op (maatschappelijke, politieke en economische) ontwikkelingen die invloed hebben op de organisatie en/of de markt.
De competenties worden tijdens het interview getoetst.
Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.
Start publicatie tender: 03-01-2022 Sluiting inschrijving tender: 13-01-2022 Cv beoordeling: 13-01-2022 Gesprekken: tussen 17-01-2022 en 21-01-2022 Gunningsbesluit: 21-01-2022 Voorlopige gunning: 21-01-2022 Startdatum: 01-02-2022
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox