alle zzp opdrachten en inhuur informatie vanGemeente Utrecht

(nog geen reviews gedeeld)

Hoe werkt de inhuur van zzp'ers bij de Gemeente Utrecht?

Gemeente Utrecht

De Gemeente Utrecht werkt voor zzp’ers met het Dynamisch Aankoopsysteem. Dit heet bij de Gemeente Utrecht ‘Marktplein Inhuur Utrecht’. Het Dynamisch aankoopsysteem (DAS) is een digitale omgeving die de vraag- en aanbodzijde van inhuur van zzp’ers bij de provincie Utrecht uit allerlei vakgebieden samenbrengt. Wil je meer weten over het DAS? Klik dan hier

LET OP: Houd rekening met een doorlooptijd van 2 weken om leverancier te worden bij Gemeente Utrecht.  

Hoe krijg ik toegang tot een interim opdracht bij de Gemeente Utrecht?

Stap 1: Registreren als zzp’er bij Mercell

Het registratieproces voor jou als zzp’er gaat als volgt: klik hier en je wordt naar het externe aanmeldplatform ‘Mercell’ geleid. Dit heb je nodig voordat je je kan inschrijven bij Marktplein inhuur Utrecht. Als je geen account hebt, dan klik je op ‘nieuw’. De registratie is kosteloos. Zodra je registratie bij ‘Mercell’ voltooid is, ontvang je direct een bevestiging.

Stap 2: Registreren als zzp’er bij Marktplein inhuur Utrecht

Daarna kun je je hier aanmelden bij Marktplein inhuur Utrecht.

Stap 3: Doe een verzoek tot toelating bij Marktplein inhuur Utrecht

Na aanmelding als zzp’er bij Marktplein inhuur Utrecht geef je het volgende aan:

Voor welke vakgebieden je in aanmerking wilt komen voor openstaande opdrachten;

  • Administratief & Secretarieel 

  • Automatisering en ICT

  • Beleid- en Adviesdiensten

  • Bestuurlijk

  • Bouwkunde, civiele en elektrotechniek \Communicatie, voorlichting en PR

  • Financieel

  • Fysiek domein

  • Gezondheidszorg

  • Huisvesting & facilitair, logistiek

  • Informatie- en Procesmanagement (IPM) 

  • Inkoop

  • Interim- en projectmanagement

  • Juridisch

  • Personeel en organisatie

  • Sociaal domein

Je vult het "Uniform Europees Aanbestedingsdocument" in;

Je gaat akkoord met de voorwaarden die de gemeente Utrecht stelt.

Hoe word je aanmelding beoordeeld?

Stap 4: Beoordeling binnen 10 werkdagen

De beoordeling van opdracht vindt binnen 10 werkdagen plaats. Hier ontvang je een bericht over jouw toelating of afwijzing. Iedere zpp’er van wie de toelating is afgewezen ontvangt in dit zelfde bericht de motivering van de afwijzing. 

Reageren op interim opdrachten bij de gemeente Utrecht

Let op: Na toelating kun je bij veel organisaties direct reageren op openstaande opdrachten, bij sommige kun je alleen reageren op opdrachten die gepubliceerd worden nadat je bent toegelaten. 

Het proces van reageren op een opdracht volgt de procedure van een aanbesteding. De procedures wijken per organisatie soms af.


 

Welke zzp opdrachten zijn er beschikbaar bij Gemeente Utrecht?

Helaas, nu geen opdrachtenWord lid en mis geen opdracht!

Wat voor type zzp'er huurt de Gemeente Utrecht in?

Ontdek jouw kansen

We tonen nu de data voor:
Alle segmenten | 2023


Aantal opdrachten per maand

Max tarief

Aantal opdrachten per segment

Hoe ervaren zzp'ers het inhuurproces van Gemeente Utrecht?

Op basis van jouw ervaring maken we de inhuurmarkt transparant.
Beoordeel het inhuurproces van Gemeente Utrecht, laat jouw review achter.

Welke zzp opdrachten werden recent vervuld bij Gemeente Utrecht?

Opdrachtnaam Segment Geplaatst Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox