De Ronde Venen

Administratief medewerker uitkeringsadministratie sociaal domein

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt de gemeente De Ronde Venen in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt zo’n 44.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpen. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht.  

Je gaat werken in het team Kwaliteit en Monitoring Welzijn. Dit is één van de teams binnen het sociaal domein. Het doel van het sociaal domein is dat elke inwoner zoveel mogelijk op eigen kracht bijdraagt aan de samenleving. Team Kwaliteit en Monitoring Welzijn voert de bedrijfvoeringsprocessen van het sociaal domein uit en bewaakt de kwaliteit hiervan. Het team bestaat uit 28 positieve, collegiale, gemotiveerde en betrokken medewerkers.

Opdracht
Als administratief medewerker uitkeringsadministratie voer je de volgende taken uit:

  • Uitvoeren uitkeringsadministratie PW, IOAW, Bijzondere bijstand, Minimabeleid, energietoeslag, inburgering.
  • Uitvoeren gehele backofficewerkzaamheden Wmo en Jeugd met berichtenverkeer.

Competenties

  • Zeer nauwkeurig;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift.
  • Goede rekenvaardigheden;
  • Servicegericht;
  • Ondersteunend;
  • Gestructureerd werken;
  • Alert;
  • Resuktaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken met de gemeente zijn gepland op maandag 21 oktober 2024 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 18 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Administratief medewerker uitkeringsadministratie;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Civision;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Administratief medewerker binnen het sociaal domein van een gemeente;

De Wensen

  • Een afgeronde mbo 4 opleiding in de richting van Administratief medewerker
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als allround administratief medewerker PW, IOAW, Bijzondere bijstand, Minimabeleid, Wmo én Jeugd, benoem dit duidelijk in het cv
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2024 voor 32 tot 36 uur per week

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox