Gemeente Bernheze

Beleidsmedewerker facilitair management

Gemeente Bernheze

De opdracht­omschrijving

We zoeken voor het beleidsteam Zorgzame gemeente een;  beleidsmedewerker facilitaire management Elke dag werken medewerkers van de gemeente Bernheze met elkaar om onze inwoners een goede dienstverlening te bieden. Medewerkers zetten zich hiervoor in en werken met een 'dienstverleningshart'. Daar zijn wij trots op. Als gemeente willen we het goede doen voor én met de samenleving. Hiervoor is een sterke organisatie nodig die in verbinding staat met de omgeving én waar de dienstverlening centraal staat. Wij geloven erin dat als binnen de fysieke (werk)omgeving alle processen efficiënt en effectief werken dit bijdraagt aan het werkplezier van onze medewerkers en daarmee ook aan een goede dienstverlening aan onze bezoekers. Daarom willen wij onze facilitaire processen verbeteren. 

Kandidaatomschrijving

Met jouw visie en ervaring ontwikkel je het facilitair beleid voor de gemeente Bernheze en adviseer je in de uitvoering van dit beleid. Je verkrijgt draagvlak voor dit beleid en zorgt voor de implementatie ervan. Je bent in staat om de huidige facilitaire processen te doorgronden en ziet kansen om deze processen te optimaliseren. Je bewaakt en verbetert de fijne, veilige en inspirerende werkomgeving en faciliteiten voor onze medewerkers. Je hebt een veelzijdige rol waarin je beleidsontwikkeling combineert met praktische uitvoering, zoals het coördineren van de verduurzaming van ons (maatschappelijk) vastgoed en de uitvoering van het MJOP Gemeentelijke gebouwen.
Naast deze verschillende aspecten draag jij ook zorg voor:

  • De dagelijkse aansturing van het bodeteam en een goede samenwerking met de medewerker facilitaire zaken.
  • De coördinatie van, en het beleidsmatige aanspreekpunt voor verduurzamen en groot onderhoud van het (maatschappelijk) vastgoed van de gemeente Bernheze;
  • Het schrijven van stukken voor de Planning & Control-cyclus op jouw terrein;
  • Het verzorgen van aanbestedingen, het inrichten en uitvoeren van contractbeheer t.a.v. o.a. schoonmaak en onderhoud;
  • Het vertalen van het programma Dienstverlening naar beleid en uitvoering op facilitair gebied.

 

Interviewplanning

gesprekken vinden plaats op vrijdag 28 juni 2024 in de ochtend

Toelichting op rooster

in overleg

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • opleiding / werk- en denkniveau Uit CV blijkt duidelijk aantoonbaar dat de kandidaat beschikt over een HBO opleiding bij voorkeur facilitair management
  • kennis en relevante opleiding heeft minimaal 3 jaar relevante leidinggevende ervaring in facilitair management en heeft aantoonbare leidinggevende ervaring
  • ervaring heet aantoonbare ervaring met ontwikkeling van facilitair beleid
  • VOG kandidaat kan een VOG overleggen

De Wensen

  • Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. de motivatiebrief weegt mee in de beoordeling bij passende motivatie en ervaring
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. in het interview bespreken we de ervaringen en kijken we of er een match is met de collega's

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox