Gemeente Amersfoort

Contract en leveranciersmanager informatisering en automatisering

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Tijdelijk versterken van Contract en Leveranciersmanagement Informatievoorziening.
Binnen het team contract en leveranciersmanagement is er gedurende aankomende periode behoefte aan extra capaciteit bij de opzet, voorbereiding, aanbesteding en realisatie van contracten op het gebied van informatisering en automatisering. Samen met de Informatiemanagers stem je af over eisen, uitvoering en oplevering en overdracht. Als contractmanager ben je samen met de Regisseur dienstverlening ook verantwoordelijk voor leveranciersmanagement op bestaande contracten en voer je reviews uit op contracten en specificatie. Verder heb je aandacht voor het optimaliseren van interne en externe kwaliteitsborging op de contractdocumenten. Hierbij werk je samen met de contractondersteuner
Daarnaast vragen we jouw bijdrage om met het team te werken aan het (verder) uitwerken, opstellen en implementeren van de contractmanagementstrategie en -plannen.
Je werkt in het ‘product team Contract en leveranciersmanagement’ dat onderdeel is van het team Business Informatiemanagement. Het team bestaat uit de Contract en leverancier manager, de Regisseur dienstverlening en een Contract ondersteuner.


Kandidaatomschrijving

Je hebt stevige inhoudelijke kennis op het gebied van contractmanagement bij de overheid en bij voorkeur bij gemeenten.  En tevens de nodige ervaring opgedaan op het gebied van het regisseren van de dienstverlening vanuit het contractmanagement. Belangrijk hierbij is dat je beschikt over de juiste vaardigheden die je maken tot een prettige sparringpartner.
 Meer specifiek:

  • Afgeronde HBO opleiding, contractmanagement opleiding CATS CM of vergelijkbaar;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Aantoonbare kennis over en ervaring met contractmanagement;
  • Affiniteit met ICT en software
  • Je bent goed in het samenbrengen van verschillende betrokkenen en het begeleiden van samenwerkingen tussen diverse organisaties;
  • Je kunt goed omgaan met deadlines en voelt je prettig in een dynamisch werkklimaat;
  • Je bent resultaatgericht, analytisch sterk en beschikt over een hoge organisatie sensitiviteit;
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.

 

Interviewplanning

De interviews worden gepland op vrijdag 28 juni

Toelichting op rooster

32 tot 36 uur, voornamelijk aanwezig op kantoor.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werk- en denkniveau minimaal HBO, opleiding contractmanagement CATS CM of vergelijkbaar. Aantoonbaar gearceerd in het CV.
  • Werkervaring 5 jaar relevante recente werkervaring op het gebied van contractmanagement bij een overheidsorganisatie, bij voorkeur bij gemeenten. Aantoonbaar gearceerd in het CV.

De Wensen

  • SLA/DAP en XLA Ervaring met het opstellen van en werken vanuit SLA, DAP en XLA. Aantoonbaar gearceerd in het CV.
  • Ervaring Relevante recente werkervaring met Aanbestedingen bij de overheid, bij voorkeur Europese aanbestedingen. Aantoonbaar gearceerd in het CV.
  • Beschikbaarheid Beschikbaar per 1 juli. Graag aangeven bij de inschrijving.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox