gemeente Veere

Fiscaal toezichthouder

gemeente Veere

De opdracht­omschrijving

Organisatie Gemeente Veere
Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.

Opdracht
Ben jij graag buiten aan het werk en sta je graag in contact met mensen? Wordt fiscaal toezichthouder bij de gemeente Veere. Als fiscaal toezichthouder voer je parkeercontroles uit en verstrek je informatie over parkeerzaken aan inwoners en toeristen. Geen dag is hetzelfde! Past deze functie en toezichthouders uniform jou? Wij nodigen jou van harte uit om ons gezellige team te komen versterken.

Als fiscaal toezichthouder voer je parkeercontroles uit en handhaaf je het vastgestelde beleid. Je controleert of de parkeerbelasting is voldaan. Indien nodig schrijf je een fiscale naheffingsaanslag uit. Daarnaast vervul je een servicegerichte rol naar het publiek waar je informatie verstrekt of uitleg geeft over parkeerzaken conform het vastgestelde beleid. Als fiscaal toezichthouder ben jij het visitekaartje van de gemeente Veere.

Ervaring met deze functie is een pre maar geen eis. Iedereen met inzet en interesse mag starten. Goed voorbereiden.

Team
Het team bestaat uit 2 vaste medewerker fiscaal toezicht en daarnaast tijdens het seizoen 6 inhuurkrachten.

Competenties

  • Integer;
  • Initiatiefrijk;
  • Klantgericht;
  • Communicatief vaardig;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Bij deze opdracht kan ORT toeslag van toepassing zijn.  

20 % Maandag tot en met vrijdag Tussen 06.00 en 08.00 en tussen 18.00 en 22.00 uur.
40% Maandag tot en met vrijdag Tussen 00.00 en 06.00 en tussen 22.00 en 24.00 uur.
40% Zaterdag Tussen 00.00 en 24.00 uur.
65% Zondag en feestdagen in artikel 6.6. Tussen 00.00 en 24.00 uur

De gemeente stelt dienstauto’s ter beschikking.

Het uurtarief is inclusief reiskosten woon-werkverkeer en exclusief BTW en ORT toeslag.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr – Za - Zo.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 15 augustus in de ochtend 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat is bereid om zowel doordeweeks als in het weekend te werken op basis van een rooster.
  • Een afgeronde/ gevolgde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • In het bezit van het rijbewijs B;
  • Kunnen overleggen van een VOG;

De Wensen

  • Ehbo diploma/ AED-hulpverlener;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met parkeercontroles;
  • Uiterlijk beschikbaar per 26 augustus 2024.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox