Gemeente Hilversum

Functioneel beheerder sociaal domein

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan. Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht
Het team Business IT ondersteuning (BIO) van de gemeente Hilversum bestaat uit 26 functioneel beheerders/ IT regisseurs die de organisatie ondersteunen bij het gebruik van de belangrijkste kernapplicaties. Binnen het domein Sociaal ondersteunen we de applicaties voor participatiewet, WMO, jeugdzorg, schuldhulpverlening en inkomen. Wegens de uitvoering van verschillende projecten zijn we op zoek naar tijdelijke versterking van het functioneel beheerders. Zo zullen we in 2025 een applicatie voor regie implementeren en verschillende applicaties overzetten naar SaaS oplossingen. Daarnaast gaan we 2025 ons voorbereiden op een fusie met een buurgemeente. We zoeken daarom een ervaren functioneel beheerder met verstand van de sociaal domein processen die in te zetten is in diverse scrumteams, voor operationeel beheer en in een of meerder projecten. Je doet dit samen met 3 andere functioneel beheerders en een IT regisseur.

In de eerste periode tot 31 maart wordt verwacht van de functioneel beheerder:

  • De aanbestedingsfase voor de regieapplicatie voor te bereiden vanuit het perspectief van functioneer beheer
  • De overgang van de schuldhulpapplicatie naar SaaS voor te bereiden
  • Een advies te geven over de impact op applicaties en informatie van een samenvoeging met andere gemeente.

Bij eventuele verlenging worden nieuwe resultaten afgesproken.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder binnen het sociaal domein van een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met suite4sociaal domein en suite4socialeregie van Centric;
  • Aantoonbare werkervaring met het implementeren van applicaties in de rol van functioneel beheerder;
  • Minimaal 6 maanden ervaring in de afgelopen 3 jaar met het werken in de scrumteam of met scrum methodieken (motiveer je antwoord).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
24 december 2024 om 11:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox