Omschrijving opdracht
- De afdeling Personeel en Organisatie bestaat uit ruim twintig enthousiaste collega’s, die actief zijn op de gebieden personeelsadministratie, advies (zowel personeelsadvies en organisatieadvies), recruitment en Arbo en veiligheid.
- De personeelsadministratie wordt uitgevoerd door twee Medewerkers personeelsbeheer en een Coördinator personeelsbeheer. Daarnaast wordt er samengewerkt met de collega's van de salarisadministratie die onderdeel uitmaken van de afdeling Financien.
- De opdracht betreft de ondersteuning bij het verzorgen van een goede uitvoer van de personeelsadministratie en de beoordeling van binnengekomen mutaties op toepassing van juiste wet- en regelgeving. Er wordt ook gezorgd voor het opstellen en verwerken van mutaties in het HR-systeem (ADP Workforce).
- De HR-Servicedesk krijgt vragen binnen over de gehele breedte van het HR-gebied. Deze vragen moeten direct beantwoord of goed uitgezet worden. De HR-Servicedesk is daarmee een belangrijke informatiebron voor werknemers en managers met betrekking tot HR-kwesties (o.a. vragen over de toepassing van de cao sector waterschappen).
- Daarnaast behoren andere operationeel ondersteunende werkzaamheden verbonden aan de HR-processen ook toe aan de opdracht.
- De einddatum van de opdracht is 1 janurari 2025, met de mogelijkheid tot verlenging tot maximaal twee keer (voor bepaalde tijd) en een maximale inhuurtermijn van vierentwintig maanden (inclusief de initiële inhuurperiode).
- De standplaats is Ridderkerk. Het genoemde uurtarief is inclusief reis- en verblijfskosten maar exclusief btw.
- Middelen zoals telefoon, auto, laptop/tablet en de benodigde persoonlijke beschermingsmiddelen worden niet door waterschap Hollandse Delta verstrekt.
Match gesprek(ken) vinden plaats op 01 okt. 2024 (di.)
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.