gemeente Buren

Medewerker financiƫn / functioneel applicatiebeheerder

gemeente Buren

De opdrachtĀ­omschrijving


Binnen het domein Bedrijfsvoering, team Financiën, zoekt de gemeente Buren tijdelijke vervanging van de huidige medewerker die in verband met de implementatie van een nieuw financieel systeem (Key2 Financiën ) wordt vrijgesteld van zijn werkzaamheden.

De werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit:
 

  • Applicatiebeheer huidig pakket Civision Middelen;
  • Journaalposten uit applicaties van andere vakafdelingen inlezen;
  • Memoriaalboekingen verwerken;
  • IV3 verantwoording, inclusief Sisa (o.a. aanleveren CBS);
  • Ondersteuning debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Interne controle op boekingen bankafschriften.

 

  • Ondersteuning ten behoeve van opstellen van de begroting 2026 denk hierbij aan:.
    • Actualiseren van staat C,
    • Actualiseren staat van langlopende geldrekeningen
    • Actualiseren staat van gewaarborgde geldleningen
    • Opstellen van de balans
  • Regievoering op BTW-zaken, zoals BTW/Bfc aangiftes inclusief controles en memoriaalboekingen;
  • Regievoering op maandelijks beoordelen en opschonen van tussenrekeningen
  • Ervaring met (implementatie) Key2Finance


Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor een degelijke uitvoering van de werkzaamheden;
  • Je fungeert mede als aanspreekpunt voor de collega’s van financieel beheer;
  • Je stemt je werkzaamheden af met de adviseur financieel beheer.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van het functioneel applicatiebeheer (Civision Middelen) bij een gemeente
  • Kandidaat is minimaal 50% van zijn inzet aanwezig op kantoor ( bij een werkweek van 3 dagen minimaal 1dag per week aanwezig op kantoor)
  • Match in het selectiegesprek

De Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van het BBV (Besluit Begroting en Verantwoording)
  • Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van applicatiebeheer

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 januari 2025 om 23:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox