Veiligheidsregio Utrecht

Servicedeskmedewerker facilitaire zaken

Veiligheidsregio Utrecht

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

De afdeling F&I (ca. 35 medewerkers) bestaat uit een verschillende samenwerkende disciplines, namelijk huisvesting, inkoop, arbo en facilitaire zaken. De medewerker Servicedesk Facilitaire Zaken maakt onderdeel uit van de het team facilitaire zaken, die bestaat uit twaalf directe collega’s.

De Servicedesk Facilitaire zaken is onderdeel van het team Facilitaire Zaken. De Servicedesk werkt dagelijks aan inkomende meldingen, reserveringen en bestellingen. Hiervoor wordt er binnen de VRU gebruik gemaakt van een FMIS. Daarnaast is de servicedesk bereikbaar per mail en telefonisch.

Op de servicedesk werken vijf collega’s en is er frequent contact tussen interne klanten, gemeenten en uitvoerende organisaties.  In verband met een zwangerschapsverlof, is het team op zoek naar tijdelijke versterking.

Wat vragen wij van jou:

  • Minimaal één jaar ervaring in facilitaire servicedeskwerkzaamheden;
  • Benadert zelfstandig collega’s als er vragen zijn omtrent werkzaamheden;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk, vraagt door als (nog) niet helder is wat de vraag van de melder is;  
  • Je bent in staat te goed te schakelen tussen inkomende telefonie, mail en het werken in ons FMIS (Axxerion);
  • Je bent in staat prioriteit aan te brengen in werkzaamheden;
  • Je bent proactief, flexibel, zelfstandig, ondernemend en kunt ook goed samenwerken;
  • Goede beheersing van Nederlandse taal (zowel woord als schrift).

Competenties

  • Je bent doelgericht zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen;
  • Je bent creatief en enthousiast en hebt een flexibele en collegiale instelling.

Functieschaal
Deze functieschaal is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Planning
De gesprekken bij de VRU zijn gepland op vrijdag 5 juli 2024 tussen 12.00 uur en 17.00 uur. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De VRU kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als servicedeskmedewerker;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als facilitaire servicedeskmedewerker bij een overheidsinstantie;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Facility Management;
  • Aantoonbare werkervaring in het afhandelen van complexe facilitaire meldingen, waarbij met veel verschillende partijen contact nodig is, in een facilitair management informatie systeem (zoals SpaceWell/Axxerion) (benoem duidelijk in het cv waar deze kennis en werkervaring is opgedaan);
  • Een maximum uurtarief van € 70,- inclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer; Een maximum uurtarief van € 85,- inclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer. (0 pt) Een uurtarief tot € 70,- inclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer; (30 pt) Een uurtarief tussen € 70,- en € 75,- inclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer; (15 pt) Een uurtarief tussen € 75 tot € 80,- inclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer; (5 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox