Provincie Utrecht
max €135 per uur
Utrecht
32 uur per week
30 januari 2025
30 juli 2025
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
De provincie staat voor grote opgaven op het gebied van wonen, zowel kwalitatief als kwantitatief. In de provincie moeten jaarlijks 10.000 woningen worden gebouwd, welke passend, duurzaam en (grotendeels) betaalbaar zijn. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch kan wonen, werken en leven. Daarom zetten wij ons in voor voldoende, passende en duurzame woonruimte en zorgen we voor een goede balans tussen groen en groei.
Domein Stedelijke Leefomgeving
Vanuit het domein Stedelijke Leefomgeving (SLO) dragen we bij aan een aantrekkelijk én vitaal stedelijk gebied, inclusief het uitloopgebied. Onze kerntaken zijn ruimtelijke ontwikkeling, milieu en gezond leefklimaat, duurzame economische groei, cultuur en erfgoed, binnenstedelijke vitaliteit en energietransitie. Samen met onze partners binnen én buiten de organisatie werken we aan een kwalitatief hoogwaardige leefomgeving. We verbinden de opgaven op het vlak van wonen, werken, natuur en recreatie met elkaar om tot kwalitatieve oplossingen te komen.
De opgave
Het woondossier is behoorlijk in beweging en ook de rol van de provincie verandert hierin. Dat maakt dat we nieuwe opgaven en taken krijgen, die hoog op de politieke agenda staan. De provincie Utrecht heeft met het oog op deze veranderende rol het team Volkshuisvesting opgezet. Hierin komen verschillende taken en opgaven samen, die we samen met gemeenten, corporaties en marktpartijen oppakken. We treden op als proactieve, gelijkwaardige partner, die durft te agenderen en partijen prikkelt om tot innovaties en nieuwe initiatieven te komen. Voor de precieze invulling zijn we deels nog in afwachting van de Wet versterking regie volkshuisvesting.
Wat ga je doen?
Het team Volkshuisvesting acteert binnen een brede context, zowel binnen als buiten de organisatie. Juist omdat de volkshuisvesting voor de provincie een nieuwe rol is willen we ons goed verbinden met de omgeving. Dat geldt zowel binnen als buiten de organisatie. Je acteert op het snijvlak van meerdere teams op het thema volkshuisvesting. Daarbij zorg je voor de link naar ruimtelijke ontwikkeling in het provinciaal programma wonen en werken, de omgevingsvisie en -verordening en afstemming met andere provincies in het Europa-dossier. Je draagt bij aan de ontwikkeling van het volkshuisvestingsbeleid en het volkshuisvestingsprogramma. Jij bent een adviseur die proactief de samenwerking opzoekt, inspeelt op nieuwe ontwikkelingen en de verbinding legt met collega’s.
Resultaatopdracht:
Toevoeging
Voor het uitoefenen van de opdracht wordt vanuit de provincie Utrecht verwacht dat de opdrachtnemer haar eigen (ICT)middelen inzet. Indien gedurende de opdracht blijkt dat er extra bedrijfsmiddelen nodig zijn om het product of dienst te kunnen leveren/verlenen, dan zal opdrachtnemer deze zelf bekostigen.
Competenties
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 31 januari 2025 van 11:00 uur tot 13:00 uur. De gesprekken zullen plaatvinden op het kantoor van de provincie Utrecht. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox