Stedin Groep

Transportplanner

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

Werk waar je trots op kunt zijn. Dit ga je doen.

Het bedrijfsonderdeel Supply Chain wordt gevormd door de afdelingen Vendor management (Inkoop), Logistiek & Materieel en Facilities. De activiteiten van Supply Chain zijn gericht op het leveren van materialen & diensten op de juist plek, op de juiste tijd en tegen de juiste condities. Supply Chain regisseert het hele proces van strategische inkoop tot aan het daadwerkelijk leveren van de materialen en diensten.

 

Als transportplanner zorg jij er iedere dag opnieuw voor dat onze materialen op het juiste moment op de juiste plek zijn, zodat het werk altijd door kan gaan. Dit doe je door op een efficiënte wijze leveringen in ritten te plannen, rekening houdend met factoren als volumes, type materiaal, type transport en retourverzoeken van klanten. Je plant transporten van diverse warehouses naar klant- en projectlocaties en transporten tussen de eigen magazijnen. Je maakt hierbij gebruik van zowel eigen- als extern vervoer en houdt nauw contact met externe transporteurs.

 

Je regelt de dagelijkse transportplanning en verzorgt de administratieve afhandeling in ons ERP systeem. Je hebt veel contact met interne- en externe chauffeurs en denkt mee in verbeteringen voor de afdeling.

 

Jouw sterke punten. Worden we blij van.

Wat we voor ogen hebben is dat je bij voorkeur enige jaren ervaring hebt in een vergelijkbare functie. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent handig met digitale systemen. Geen dag is hetzelfde en het kan soms hectisch zijn. Enige stressbestendigheid is daarom wel belangrijk om in deze rol succesvol te zijn, omdat een dag niet altijd verloopt zoals je het van te voren had bedacht.

 

Logistiek is volop in beweging! Zo implementeren we een nieuw WMS systeem, zetten we stappen in het her inzetten van assets en professionaliseren we de afdeling op verschillende vlakken. Jij kunt hier, door je frisse blik en vernieuwende inzichten, een mooie bijdrage aan leveren. In deze functie is er volop ruimte om mee te denken over de toekomst van transport binnen Stedin. Wat jouw verder misschien wel onze nieuwe transportplanner maakt:

  • MBO werk- en denkniveau; bij voorkeur een afgeronde opleiding richting transport en logistiek
  • Ervaring en affiniteit met TMS-systemen en ERP systemen
  • Kennis van de rust- en rijtijden wet

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

De afdeling Logistiek is een faciliterende afdeling die de operatie van Stedin ondersteunt in hun werkzaamheden. Ruim 75 medewerkers van de afdelingen Bedrijfsbureau, Magazijnen, Milieu, Herinzet en Aggregaten & Transport staan klaar om ervoor te zorgen dat het werk altijd doorgaat.

Logistiek verzorgt de verbruikersmiddelen voor de operatie. Hier zorgen we onder andere voor de voorraden binnen de magazijnen, het orderpicken van de bestellingen, voor de retourstromen waaronder de afvalstromen en de herinzet van assets.

 

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van Supply Chain, afdeling Logistiek. Je rapporteert direct aan de teamleider. Binnen Supply Chain, Competence centers en de projectteams werken behulpzame collega’s. Er is altijd iemand die je op weg helpt als je er zelf niet meer uitkomt.

 

Nu reageren. En laten zien wat je in huis hebt.

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief . Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!

De Eisen

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met ERP systemen
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met TMS-systemen
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde MBO opleiding richting transport en logistiek
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als transport planner
  • De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door een bureau.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactief - Luistervaardig
  • Is de kandidaat eerder werkzaam geweest binnen Stedin? Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox