Gemeente Stichtse Vecht

Administratief medewerker

Gemeente Stichtse Vecht

De opdracht­omschrijving

Betreft in hoofdzaak alle administratieve handelingen rondom het aanvragen van een vergunning. Te denken valt aan het:

  • Controleren, completeren en inboeken van vergunningsaanvragen
  • Afwikkelen, versturen en publiceren van verleende vergunningen

Belangrijke competenties en vaardigheden:

  • Kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden en systemen
  • Kunnen werken op deadlines
  • Oplossingsgericht
  • Nauwkeurig
  • Nederlandse taal en grammatica op orde
  • Collegiaal en dienstverlenend ingesteld

De Eisen

  • MBO+
  • Bewezen administratieve affiniteit en vaardigheid

De Wensen

  • Kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden en systemen
  • Kunnen werken op deadlines
  • Oplossingsgericht
  • Nauwkeurig
  • Nederlandse taal en grammatica op orde
  • Collegiaal en dienstverlenend ingesteld

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
01 mei 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox