Gemeente Den Helder
max €78 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
01 april 2025
11 juli 2025
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen het facilitaire team, waarbij ondersteuning wordt geboden aan verschillende afdelingen en externe partijen.
Als medewerker servicedesk ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verwerken van facilitaire meldingen in ons FMIS Facilitor, het uitzetten van opdrachten naar aannemers en het onderhouden van contacten met vastgoedbeheer maar ben je de senior die andere medewerkers verder brengt, processen beschrijft en helpt bij het zichtbaar laten zijn van team facilitair binnen onze organisatie.
Daarnaast omvatten de taken het beheer van toegangspassen en beveiligingssystemen, wagenparkbeheer (waaronder deelauto’s, e-bikes en lockers), en het coördineren van sleutel- en accu-uitgifte. Je staat collega’s te woord, beantwoordt vragen en biedt ondersteuning bij diverse facilitaire processen.
Voor deze functie zoeken we iemand met ervaring in een facilitaire servicedesk-omgeving, die zelfstandig kan werken, goed is in administratieve verwerking en klantgericht handelen. Kennis van FMIS is een must, binnen onze gemeente werken we met Facilitor. Een proactieve houding, communicatieve vaardigheden en affiniteit met technisch beheer zijn essentieel voor het succesvol uitvoeren van deze opdracht.
De interviews worden gehouden in de eerste week van april
Je werkt minimaal drie dagen op locatie. Minder uur is bespreekbaar met een minimum van 28 uur.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox