Gemeente Den Helder

Facilitair servicedesk medewerker

Gemeente Den Helder

De opdracht­omschrijving

De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen het facilitaire team, waarbij ondersteuning wordt geboden aan verschillende afdelingen en externe partijen.
Als medewerker servicedesk ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verwerken van facilitaire meldingen in ons FMIS Facilitor, het uitzetten van opdrachten naar aannemers en het onderhouden van contacten met vastgoedbeheer maar ben je de senior die andere medewerkers verder brengt, processen beschrijft en helpt bij het zichtbaar laten zijn van team facilitair binnen onze organisatie.

Daarnaast omvatten de taken het beheer van toegangspassen en beveiligingssystemen, wagenparkbeheer (waaronder deelauto’s, e-bikes en lockers), en het coördineren van sleutel- en accu-uitgifte. Je staat collega’s te woord, beantwoordt vragen en biedt ondersteuning bij diverse facilitaire processen.

Kandidaatomschrijving

Voor deze functie zoeken we iemand met ervaring in een facilitaire servicedesk-omgeving, die zelfstandig kan werken, goed is in administratieve verwerking en klantgericht handelen. Kennis van FMIS is een must, binnen onze gemeente werken we met Facilitor. Een proactieve houding, communicatieve vaardigheden en affiniteit met technisch beheer zijn essentieel voor het succesvol uitvoeren van deze opdracht.

Interviewplanning

De interviews worden gehouden in de eerste week van april

Toelichting op rooster

Je werkt minimaal drie dagen op locatie. Minder uur is bespreekbaar met een minimum van 28 uur.

De Eisen

  • Beschikbaarheid De kandidaat is uiterlijk per
  • Kennis De kandidaat heeft kennis van een FMIS, geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Ervaring De kandidaat heeft minimaal één jaar ervaring opgedaan in de afgelopen vijf jaar in een facilitaire servicedesk omgeving. Geef dit aan in het C.V.

De Wensen

  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring opgedaan in een facilitaire (servicedesk) omgeving in de afgelopen zeven jaar. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Facilitaire opleiding De kandidaat heeft een afgeronde hbo bachelor opleiding in facility management of soortgelijk
  • Systeemkennis De kandidaat heeft ervaring met het FMIS Facilitor. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is uiterlijk per 14 april beschikbaar voor het minimaal gevraagde aantal uur
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt de kandidaat getoetst op de volgende criteria:- Kennis- Ervaring- Klik met het team- Competenties: proactieve houding en communicatieve vaardigheden
  • Opleiding De kandidaat is in het bezit van een hbo bachelor diploma. Geef dit duidelijk aan in het C.V.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
01 april 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox