Stedin Groep

Technisch administratief medewerker

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af. Er rijden steeds meer elektrische auto’s. Huizen en wijken gaan van het gas af en we leveren massaal zelf opgewekte zonne- en wind- energie terug aan het elektriciteitsnet. Hierdoor neemt de drukte op het elektriciteit netwerk van Stedin toe. Om een goed (in)zicht te krijgen in ons elektrisch distributienetwerk zijn we bezig om een data gedreven netwerk met Smart Devices uit te rollen, in te richten en te beheren. Deze Smart Devices helpen Stedin om continue inzicht te hebben in de steeds veranderende situatie in ons elektrisch distributienetwerk. De technisch administratief medewerker is hierbij de spin in het web en verantwoordelijk samen met een team voor de uitrol en het beheer van deze Smart Devices.

 

Als Technisch administratief medewerker breng jij structuur aan in het beheer van onze Smart Devices en werk je op de scheidslijn van business en IT? Jij vind het een uitdaging om de ondersteunende schakel te zijn binnen het beheren van meer dan 30.000 Smart Devices in Nederland? Er is meer dan genoeg te doen en je komt te werken in een jong en energiek team dat volop in ontwikkeling is.

 

Hoe jouw dag als Technisch Administratief Medewerker eruit bij Stedin?

Je begint je dag op kantoor of thuis en start je beheer en monitoring applicaties op. Het is nu met de uitrol van één van de nieuwe Smart Devices (De DA3.0 C-box) aanpakken, want eind van dit jaar willen wij een flink aantal van deze devices geïnstalleerd hebben. Dus je start je dag met de monitoring van alle geplaatste Smart Devices, is er iets verstoort in de afgelopen nacht? Indien nodig maak je een incidenten ticket aan.

 

Je eerste telefoontje “uit het veld” komt binnen. Een monteur vraagt je om een nieuwe Smart Device box te activeren, want deze wordt vandaag geplaatst. Je krijgt gedurende de dag verschillende verzoeken en deze kunnen technisch of administratief van aard zijn. Als je niet direct antwoord hebt op dit verzoek, zet je deze door naar één van je collega’s of bespreekt deze, zodat jij er zelf ook wijzer van wordt en dit de volgende keer zelf kan oplossen. De antwoorden of oplossingen op de verschillende vragen sla je op in de kennis databank. Jij draagt de verantwoordelijkheid voor de inhoud van de kennis databank. Je vind het leuk om deze in te richten en te optimaliseren.

 

Voordat je het in de gaten hebt is de ochtend voorbij en heb je een lunch met je collega’s in het bedrijfsrestaurant of thuis. In de middag activeer je de routers van de Smart Device, controleer je of de nieuwe Smart Devices het doen in de monitoring en controleer en werk je de data bij in de CMDB.

 

Puntsgewijs ziet je dag/week er als volgt uit:

Dagelijks:

  • Telefonische ondersteuning geven aan buitendienst monteurs
  • Vastleggen van veel voorkomende problemen en oplossing
  • Bijhouden van de installed base in de CMDB (Configuration Management Database)
  • Incident registratie, zelf oplossen of doorzetten naar collega’s en hiervan leren
  • Monitoring werkende/defecte Smart Devices en aanmaken van incident tickets, indien nodig
  • Voortgangsbewaking lopende incident tickets en collega’s najagen, zodat ze op tijd een antwoord geven

 

Wekelijks:

  • Controle configuratie Smart Devices versus foto controle geïnstalleerde zaken (installatie volgens ontwerp?)
  • Configuraties aanmaken en voorbereiden t.b.v. uitrol komende week
  • Ondersteuning acceptatiestraat controle binnen gekomen producten
  • Voortgangsrapportage incidenten

 

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Je bent communicatief sterk en analyseert graag. In een hectische omgeving weet jij goed het overzicht te houden op alle lopende zaken. In deze functie is het belangrijk dat je zelfredzaam en proactief bent en beschikt over een oplossingsgerichte instelling. Je krijgt energie van het secuur vastleggen van administratieve en procesmatige werkzaamheden.

 

Wat jou verder onze nieuwe servicedesk medewerker Smart Devices maakt?

  • Je hebt affiniteit met IT/OT, zowel software als hardware gericht.
  • Je hebt ervaring op gebied van servicedesk werkzaamheden en Itil-processen en/of Itil-applicaties is een pre.
  • Je hebt interesse en affiniteit met CMDB-assetmanagement of je wilt je hierin verder verdiepen.
  • Je hebt enige ervaring in het coördineren/uitvoeren van changes.
  • Je bent goed bekend met gebruik van verschillende Microsoft Office-tools.
  • Goede beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift, goede beheersing van de Engelse taal is een pré.

 

Een goed team. Daar hoor je bij.

Vanaf dag 1 maak je onderdeel uit van het Smart Operating Center binnen de afdeling Smart Devices (Netdigitalisering) onder Asset Management van Stedin. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het doelmatig beheren van ons elektriciteitsnet. Hieronder vallen ook de secundaire assets. De DA 3.0 is een van deze secundaire assets.

 

De Eisen

  • Je bent beschikbaar voor eventuele intakegesprekken in de week van 31 maart
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde HBO opleiding in relevante richting.
  • Kandidaat heeft affiniteit met IT/OT, zowel software als hardware gericht
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring op gebied van servicedesk werkzaamheden en Itil-processen en/of Itil-applicaties is een pre.
  • Kandidaat heeft interesse en affiniteit met CMDB-assetmanagement of wil hierin verder verdiepen
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactief - Luistervaardig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox