Gemeente Kampen

Adviseur mobiliteit

Gemeente Kampen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.

Opdracht
Er speelt veel op het gebied van Mobiliteit. Voor de korte termijn heeft de gemeente daarom tijdelijk behoefte aan een Mobiliteitsadviseur die bijdraagt aan de uitwerking van diverse verkeerskundige opgaven in de gemeente Kampen.  Wat ga je doen:

  • Je hebt direct contact met inwoners en bedrijven van de gemeente en handelt meldingen, verkeersvragen en aanvragen voor laadpunten vanuit de samenleving af;
  • Je draagt mede zorg voor de voorbereiding en realisatie van verkeersveiligheids-maatregelen in de gemeente;
  • Je draagt inhoudelijk bij aan de ontwikkeling van het nieuwe Mobiliteitsplan voor de gemeente Kampen.

Competenties
- Prestatiegerichtheid;
- Communicatie;
- Flexibel;
- Accuraat.

De Eisen

  • Aantoonbare afgeronde op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Aantoonbare kennis van - en werkervaring met Mobiliteitsbeleid;
  • Aantoonbare werkervaring met het behandelen van aanvragen voor laadinfrastructuur;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van klachten en meldingen van verkeersvragen;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur mobiliteit / verkeerskundige binnen een gemeente.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur mobiliteit / verkeerskundige binnen een gemeente;
  • Aantoonbare afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van verkeer of planologie;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van klachten en meldingen van verkeersvragen;
  • Uiterlijk beschibaar per 17 februari 2025.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
29 januari 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox