Gemeente Woerden

Contractmanager jeugd en wmo

Gemeente Woerden

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

 

Opdracht
Deze specifieke opdracht wordt uitgevoerd voor Inkoop & Monitoring Utrecht West (I&M UW).
I&M UW voert namens de samenwerkende gemeenten De Ronde Venen, Montfoort, Oudewater, Woerden en Stichtse Vecht de inkoop, monitoring en contractmanagement uit in het sociaal domein Wmo/jeugd. Wij voeren deze taak uit met 15 collega’s. Binnen dit team van 15 zijn er 5 vaste contractmanagers.  Wij hebben een vacature openstaan voor één contractmanager, jij vult tijdelijk deze positie in.  Je collega contractmanagers geven aan dat onder andere de prettige onderlinge samenwerking en de korte lijnen de redenen zijn dat zij met veel plezier werken bij I&M UW.

Jij neemt de accounts over van de collega die tijdelijk door jou vervangen wordt. Jij bent het eerste aanspreekpunt én de sparringpartner van gecontracteerde partners en gemeentes. Waar nodig stuur je op gewenste veranderingen in de werkwijze (financieel, kwaliteit) van de aanbieders. Je denkt daarnaast actief mee met de regio om uitvoering te geven aan het inkoopbeleid en waar nodig geef je gevraagd en ongevraagd input.  

Competenties
Strategisch denken, analytisch vermogen, diplomatiek, accuraat, samenwerken

 

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring contractmanager jeugd en/of Wmo bij een gemeente;
  • Aantoonbare kennis van contractmanagement doormiddel van een afgeronde opleiding CATS, NEVI of Conducto;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als inkoper of contractmanager binnen een gemeente;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoper of contractmanager;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Wet maatschappelijke ondersteuning en Jeugd;
  • Aantoonbare kennis van Inkoop;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
29 januari 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox