Gemeente Arnhem
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
24 februari 2025
24 augustus 2025
Word jij onze nieuwe Allround Specialist Burgerzaken?
Binnen het dynamische cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem speelt de afdeling Burgerzaken een cruciale rol in het ondersteunen van onze burgers en instanties. Met 70 bevlogen medewerkers zorgen we voor alles op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen.
De afdeling is opgedeeld in vier teams:
Ter versterking van de teams Specialisten en Burgerlijke Stand zijn we op zoek naar 2 allround specialisten burgerzaken die het verschil maken.
Wat ga je doen?
Als Allround Specialist Burgerzaken ben je het aanspreekpunt voor diverse aangiften en aanvragen. Denk hierbij aan eerste inschrijving, het beheren van de burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU, het verzorgen van opties en naturalisaties, en het verwerken van wijzigingen en correcties van persoonsgegevens. Je werkt zowel in de front- als backoffice, zowel op het Arnhemse stadhuis als in Zevenaar.
Daarnaast krijg je de kans om collega's met minder ervaring te coachen en te begeleiden, en je kennis te delen met je team.
Jouw verantwoordelijkheden:
Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox