gemeente Utrecht

Assetmanager mfa’s & onderwijshuisvesting

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen, (fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar. Binnen de afdeling Vastgoedmanagement, team Assetmanagement, werken ongeveer 25 Assetmanagers verdeeld over verschillende portefeuilles. 

Deze opdracht valt binnen het cluster MFA & Onderwijs waarin o.a. 260 onderwijsgebouwen en ca. 20 MFA’s zitten. Het team assetmanagement Onderwijs en MFA’s bestaat momenteel uit 5 personen.

Als Assetmanager treedt je op als eigenaar en ben je verantwoordelijk voor een tevreden klant in een rendabel en gezond pand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille en behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente. 
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.

Je taken zijn:
Je bent verantwoordelijk voor een aantal panden binnen het cluster tijdelijke onderwijshuisvesting en een aantal MFA’s. In de hele stad zijn er strategische onderwijslocaties die worden gebruikt als tijdelijke huisvesting voor scholen die worden verbouwd of uitbreiding nodig hebben. Als assetmanager werk je nauw samen met onze collega’s van opgave en schoolbesturen om deze scholen goed te huisvesten en te beheren. Als de gebouwen niet voor onderwijs worden gebruikt, zet je ze in voor verhuur of leegstandbeheer, afhankelijk van de strategische planning.

Daarnaast beheert de VGU 20 MFA’s. Veel van deze MFA’s worden verbouwd, wat een goed moment is voor de assetmanager om het beheer en de organisatie van de gebouwen te verbeteren of op te zetten

Als assetmanager ben je dan ook verantwoordelijk voor het vernieuwen van alle overeenkomsten en het opzetten van een beheer en organisatieplan. Dit vereist veel overleg met onze huurders, gebruikers en interne afstemming.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond:

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld.
    Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:

    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Aantal jaren ervaring als Assetmanager:

    • 0 tot 3 jaar
    • 3 tot 5 jaar
    • Meer dan 5 jaar
  • Heb je ervaring binnen de private vastgoedsector?

  • Beschrijf jouw kennis/ervaring met MFA’s. Waar heb je gewerkt en wat was jouw rol?

  • Heb je een diploma in de richting van Juridisch, Geografisch of Vastgoed?

  • Heb je ervaring binnen een gemeente?
    (selecteer de grootste optie die voor jou van toepassing is)

    • G4 gemeente
    • 100.000+ gemeente
    • Kleinere gemeente
    • Nee
  • Ben je beëdigd makelaar?

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.

    Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
    Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

    .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres?

    Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.

  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten.

    Let op: het maximum uurtarief is: € 105,-.
    Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox