Gemeente Hellendoorn

Coördinator p&o

Gemeente Hellendoorn

De opdracht­omschrijving

Weet jij op een inspirerende en motiverende wijze leiding te geven? En lijkt het jou leuk om samen met het team P&O op de kaart te zetten? Dan zoeken wij jou!

 

Coördinator P&O

We geloven dat de kracht van onze organisatie in onze medewerkers ligt. Als coördinator ben jij de sleutelfiguur die onze visie, samen met het team, op een vitale en inclusieve organisatie omzet in concrete strategieën en acties. Je staat voor de verdere ontwikkeling van het team, inspireert, coacht en verbindt en weet mensen in hun kracht te zetten. Je zorgt voor verbinding binnen het team en een resultaatgerichte aanpak van alle vraagstukken. Initiatiefrijk, leergierig en betrokken zijn onze organisatiewaarden. Samen met de medewerkers kijk je hoe we P&O het beste kunnen organiseren voor nu en in de toekomst. Daarnaast denk je op strategisch niveau mee met de medewerkers en je helpt ook zelf mee het strategisch beleid vorm te geven. Het P&O-team bestaat uit de onderdelen beleid en advies, ondersteuning en personeels- en salarisadministratie.

Wat breng je mee?

Jij bent een zelfverzekerd leidinggevende met een frisse blik die de organisatie en het bestuur scherp houdt op de consequenties en risico's van beleid en besluiten. Je communiceert helder en op een prettige manier, waardoor je mensen aan je weet te binden en gezamenlijk tot succesvolle samenwerking komt. Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau en hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen. Je bent initiatiefrijk, leergierig en je voelt je betrokken bij de organisatie en de samenleving.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar kennis en ervaring opgedaan als leidinggevende op het gebied van HRM (P&O).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • De kandidaat heeft minimaal een HBO diploma behaald met voorkeur richting HRM.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente.
    De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

    Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.

De Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal een HBO diploma HRM behaald.

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar kennis en ervaring opgedaan als leidinggevende op het gebied van HRM (P&O).

  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring met het werken voor een gemeente en/of andere overheidsinstelling.

  • De gesprekken vinden plaats op vrijdag 19 juli 2024. tussen 09.00 en 12.00, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • zelfverzekerd
    • inspirerende leiderschaps kwaliteiten
    • netwerker
    • analytisch
    • observerend en daar ook op handelen
    • initiatiefrijk
    • sterk communicatief
    • creatieve oplosser
    • teamspeler
    • zelfstandig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox