gemeente Sudwest-Fryslan

Facilitair adviseur

gemeente Sudwest-Fryslan

De opdracht­omschrijving

Bij Súdwest-Fryslân staat de bedrijfsvoering volledig in het teken van mensen, zowel binnen (collega's) als buiten de organisatie (inwoners, ondernemers en instellingen). Wij streven ernaar een ieder zo goed en zo efficiënt mogelijk te ondersteunen. 

Het facilitair management vormt het kloppend hart van onze organisatie. Zij zorgen ervoor dat onze medewerkers hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Ons facilitaire team regelt alles tot in de puntjes: van een voedzame lunch tot een comfortabele werkplek en verse koffie voor onze gasten en nog veel meer. Dankzij hen verloopt elke werkdag net iets soepeler. Dit onmisbare werk is soms onderbelicht, maar wij weten hoe cruciaal het is. Ben jij de schakel die onze facilitaire machine nog soepeler laat draaien?

De Teammanager Facilitair is tijdelijk voor de duur van ongeveer 6 maanden, afwezig en zijn functie wordt voor het HR-deel waargenomen door een manager a.i.. Tijdens deze periode van afwezigheid zijn er echter ook diverse projecten waarvan het goed is als deze niet stil blijven liggen maar juist worden opgepakt en verder gebracht. Hiervoor zijn wij, ook voor de duur van 6 maanden, op zoek naar een Adviseur Facilitair. Als Facilitair Adviseur ga jij hiermee aan de slag binnen ons hechte en toegewijde Facilitaire team. 


Verantwoordelijkheden

  • Je primaire taak is een start maken met het analyseren, updaten/beschrijven van de bestaande facilitaire processen. Deze processen zijn door de jaren heen ontwikkeld, maar missen duidelijke beschrijvingen; 
  • aanvullend hieraan vragen we je in hoofdlijnen een projectplan op te stellen t.b.v. de organisatie van de schoonmaak binnen de gemeente. Er ligt een conceptvoorstel als uitgangspunt;
  • eventueel andere projecten 


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 28 februari 2025. voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat kan en is bereid na gunning een geldig VOG, risicogebieden 1, 4 en 8 (8 alleen bij functies in het Sociaal Domein), te overleggen. De VOG dient voor aanvang van de werkzaamheden te zijn overlegd aan opdrachtgever (de kandidaat kan pas starten als de VOG is ingeleverd).

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 28 februari 2025. voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • aantoonbare ervaring in projectmatig werken en het uitvoeren van projecten

  • aantoonbaar HBO werk denk niveau

  • Kandidaat is geen ZZP-er.
    ZZP-ers kunnen niet rechtstreeks bieden op deze opdracht, aangezien dit een functie is waarbij hierarchisch aangestuurd wordt door opdrachtgever en kandidaat zelf de opdracht moet uitvoeren.

De Wensen

  • opleiding in facilitaire richting

  • ervaring in gemeentelijke organisatie

  • ervaring in projectmatig werken binnen gemeentelijke organisatie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox