gemeente Waterland

Medewerker servicedesk ict

gemeente Waterland

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Waterland is een (relatief) kleine gemeente. Typerend voor onze organisatie is het ‘ons kent ons’ gevoel en de korte, informele lijnen. Het enige constante is verandering en dat is voor de gemeente Waterland niet anders.

Opdracht
Wij hebben op korte termijn (tijdelijke) versterking nodig bij de Servicedesk. Daarom zoeken wij een klantgerichte Medewerker Servicedesk ICT die regie houdt op het oplossen van ICT-vraagstukken.

Als Medewerker Servicedesk ICT ben je dagelijks bezig met het aannemen, regisseren en afsluiten van ICT-meldingen van collega’s uit de hele organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen uit de organisatie en weet hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat het probleem is. Je bekijkt naar welke (externe) partij je de melding moet sturen en weet het gebruikersprobleem voor hen zo helder mogelijk te formuleren. Daarnaast fungeer je als regiehouder over de meldingen en houd je overzicht over alle meldingen. Je zorgt hierbij voor statusupdates en terugkoppelingen naar de collega’s. Ook help je collega’s met alledaagse gebruikersvragen, zoals laptopinstellingen etc. Specifiek biedt je support aan de medewerkers van de buitendienst voor mobiele devices en vervang je dagelijks de Raas-tape voor team publiekszaken. Je vervult tevens een coördinerende rol met betrekking tot de webmastertaken.

Het team
De Servicedesk ICT is ondergebracht in het team Informatievoorziening. Dit team werkt voor de hele organisatie aan de goede werking en het beheer van algemene en specifieke systemen, applicaties en informatiestromen.

Het team Informatievoorziening is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering, dat bestaat uit ongeveer 60 medewerkers met uiteenlopende rollen en functies, maar met interne dienstverlening als gemeenschappelijke deler.

Competenties
In Waterland zijn belangrijke competenties: lef, verbinding, vertrouwen, nieuwsgierigheid.
Functie specifiek: Klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid, samenwerken, flexibiliteit en communicatie.

Functieschaal
Functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenerbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.  

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt op locatie vervuld op de volgende werkdagen: In ieder geval op vrijdag en 1 x per 2 weken op donderdagavond, overige dagen en uren in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 10 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde IT-opleiding op minimaal mbo-4 niveau;

  • Aantoonbare werkervaring op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning;

  • Bereid om minimaal 3 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn, waaronder 1 x per 2 weken op donderdagavond;

  • 'BYOD' (bring your own device)is van toepassing: voor deze opdracht dient de kandidaat gebruik te maken van een eigen laptop en mobiele telefoon.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Windows en MS Office 365;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Citrix;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Topdesk

  • Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol met betrekking tot webmastertaken;

  • Standaard beschikbaarheid op vrijdag op locatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox