gemeente Purmerend

Salarisadministrateur

gemeente Purmerend

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Opdracht
Je voert met één collega de maandelijkse verloning uit. Daarnaast controleer en signaleer je onregelmatigheden in de werkprocessen die de verloning raken. Je maakt gebruik van Afas en Profit en je hebt daar ook ruime ervaring mee (ruime ervaring in een soortgelijk(e) syste(e)m(en) is ook mogelijk). Bij deze werkzaamheden heb je regelmatig en zelfstandig contact met de andere P&O collega’s, medewerkers en managers. Je taken omvatten o.a.:

  • Je zorgt maandelijks samen met je directe collega voor een tijdige en accurate salarisbetaling;
  • Je draagt zorg voor de verwerking van salarismutaties en controleert mutaties van collega’s;
  • Je controleert declaraties op rechtmatigheid in relatie tot regelingen/richtlijnen en voorschriften;
  • Je beantwoordt salarisvragen van medewerkers;
  • Je beantwoordt vragen van directe HRM collega’s en maakt waar nodig berekeningen voor brieven/besluiten;
  • Je levert waar nodig managementinformatie;
  • Je bent proactief, kunt nauwkeurig werken en weet je collega’s te inspireren. Je kunt je dienstbaar opstellen en weet de collega’s van de salarisadministratie te ontzorgen.

Competenties
Jij bent service- en klantgericht, een precieze puzzelaar die niet eerder stopt tot dat het klopt. Je bent toegankelijk, waardoor collega’s gemakkelijk op je af stappen. Anderzijds weet jij ook de juiste collega(‘s) zelf te betrekken op het moment dat dat nodig is. Ook beschik je over sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. Je bent positief kritisch en durft eigenaardigheden te benoemen. Vanzelfsprekend ben je integer, betrouwbaar en in staat om vertrouwelijke informatie te behandelen met de vereiste gevoeligheid.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een aantoonbaar afgeronde PDL diploma (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als salarisadministrateur.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met AFAS in de afgelopen 3 jaar (benoem duidelijk waar deze ervaring is opgedaan);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een lokale overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare kennis van HRM werkprocessen én loonverwerking (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig uitvoeren van de verloning van een middelgrote (900 - 1000 medewerkers) organisatie (maak dit concreet met minimaal één voorbeeld waaruit deze zelfstandigheid blijkt);
  • Kandidaat is bereid flexibel de werkuren verspreid over meerdere dagen in de week uit te voeren vanuit het stadhuis in Purmerend;
  • Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijdse interesse na 1040 uur duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox