Gemeente Rotterdam

Senior Medewerker HR Beheer

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Waar ben jij van?

Jij bent van werken op typisch Rotterdamse wijze: met lef, initiatief en altijd op zoek naar vormen van samenwerking en ontwikkeling.

Jouw functie

Als Senior Medewerker HR Beheer ga je primair voor het procesteam SW aan de slag maar je kunt op termijn ook op een ander procesteam worden ingezet. Iedere werkdag is weer anders in deze dynamische functie. Wat doe je als Senior Medewerker HR Beheer:

Je coördineert de inhoudelijke operationele werkzaamheden binnen een of meer processen van een groep medior medewerkers t.b.v. af te handelen vragen, aanvragen, producten en diensten en treedt hierbij op in zowel de 1e als 2e lijn;

Je coacht en begeleidt medewerkers;

Je stimuleert actief continue verbetering van de werkprocessen, informatievoorziening, producten en diensten;

Je fungeert als vraagbaak binnen het team en behandelt complexe vragen/producten van medewerkers en managers;

Je vertegenwoordigt HR- beheer in werk- en of projectgroepen (in en extern).

Het werkterrein van een senior medewerker HR beheer is divers. Het ene moment ben je bezig met complexe vraagstukken en advies geven en het andere moment draag je bij aan een goede inrichting van het werkproces, kwaliteit en besluitvorming.

Jouw profiel

Als senior medewerker HR Beheer beschik jij over goede adviesvaardigheden, ben je klantgericht en streef je naar het beste resultaat. Je kunt makkelijk buiten de kaders denken, bent flexibel en weet goed op verschillende niveaus te schakelen, je bent creatief in denken én in doen en je weet draagvlak te creëren voor jouw oplossingen. Je bent een echter teamspeler met een pragmatische houding die samen met collega’s naar oplossingen werkt. Vanzelfsprekend ben je stressbestendig, resultaatgericht en een echte aanpakker. Tot slot ben je communciatief vaardig in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

De Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-4 opleiding.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring op het (payroll) vakgebied.
  • Je hebt een afgeronde opleiding in PDL (praktijk diploma loonadministratie).
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring op het gebied van coaching.

De Wensen

  • Je hebt ervaring met kunnen berekenen van terugwerkende kracht bulk mutaties.
  • Je hebt kennis van Lean Six Sigma.
  • Je hebt ervaring bij een gemeente met meer dan 300.000 inwoners.
  • Je hebt een afgeronde opleiding VPS (vakopleiding payroll services).
  • Je hebt ervaring met het verwerken van personeels en salarismutaties.
  • Je hebt ervaring met het maken van draaitabellen in Excel.
  • Je hebt ervaring met opzetten van administraties en verbeterprocessen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het werken met medewerkers uit de SW doelgroep.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
30 januari 2025 om 06:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox