Technische Universiteit Eindhoven

Servicedesk medewerker

Technische Universiteit Eindhoven

De opdracht­omschrijving


De TU/e is op zoek naar een Servicedesk medewerker.

Zou het niet geweldig zijn om te werken voor de wereldkampioen van het robotvoetbal, een plek waar we de
robots voor de gezondheidszorg ontwikkelen die onze manier van werken en leven in de toekomst zullen
veranderen? Een plek waar we nieuwe manieren van duurzame energiebronnen onderzoeken en
ontwikkelen. Waar fundamenteel onderzoek plaatsvindt naar de genezing van niet te genezen ziekten. Of
misschien is het wel het gebied van autonome auto's dat je hart sneller doet kloppen. Al deze en vele andere
technologieën en innovaties hebben komen tot ontwikkeling bij de TU/e.

Voor de service-afdeling van Library and Information Services (LIS) zijn we tijdelijk op zoek naar een
enthousiaste Servicedesk medewerker, die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan en die graag
onze wetenschappers en andere collega’s optimaal ondersteunt bij het gebruik van hard- en software. Ben jij
in staat om het probleem van de klant te identificeren en nauwgezet te registreren? Draag jij oplossingen aan
en informeer jij de klant over de mogelijke neveneffecten? Escaleer jij tijdig complexe problemen en houd jij
regie over de afhandeling van het probleem? Zet jij je eigen expertise in en raadpleeg jij daar waar nodig de
kennisdatabase of je collega’s? Dan ben jij wellicht de klantgerichte Servicedesk medewerker die we zoeken.

De functie

Zorgdragen voor identificatie, registratie en diagnose van problemen, wijzigingen en issues;

Bieden van eerstelijns ondersteuning aan de balie, telefonisch of via ons incident-management
systeem (Topdesk);

Toezien op een correcte afhandeling van de supportvraag conform SLA;

Registreren van vragen en storingen, alsmede monitoren van de afhandeling van vragen en
storingen;

Adviseren van ICT-gebruikers over toepassingsmogelijkheden van ICT-producten;

Bieden van tweedelijns ondersteuning;

Escaleren van niet opgeloste problemen;

Deelname aan projecten.




Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De medewerker voldoet aan het volgende functieprofiel en vaardigheden: • Een communicatief sterke persoonlijkheid heeft en er lol in heeft om collega’s met diverse achtergronden en opleidingsniveaus te woord te staan; • Minimaal een afgeronde relevante MBO-opleiding heeft met relevante aanvullende opleidingen; • Ervaring heeft met gebruikersondersteuning volgens ITIL- foundation en bekend is om conform een vastgesteld proces te werken binnen een grotere organisatie met een complexe ICT infrastructuur; • Bekend is met de gangbare softwareapplicaties (Office suite, Windows, OS) en ITSM-tools (Bij voorkeur Topdesk) • Goede beheersing heeft van de Engelse en Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk).

De Wensen

  • G2.1 CV en referenties Inschrijver wordt verzocht het C.V. van de in te zetten kandidaat te uploaden en de competenties van de kandidaat specifiek aan te geven met betrekking tot de opdracht zoals beschreven in deze offerteaanvraag.   Relevante ervaring met betrekking tot deze opdracht dient uitgebreid uitgeschreven te worden in referentieopdrachten met contactgegevens van de referent.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox