gemeente Elburg
max €90 per uur
Gelderland
16 uur per week
01 april 2025
01 juli 2025
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.
Opdracht
- Beoordeelt en beslist op aanvragen leerlingenvervoer (piekperiode) op grond van wet- en regelgeving en verstrekt informatie en advies;
- Maakt beschikkingen op en draagt zorg voor bijbehorende administratie;
- Onderzoekt de individuele situatie van de leerling, voert periodiek gesprekken met leerling, ouders en het netwerk om te komen tot een persoonlijk vervoersontwikkelingsplan;
- Onderhoudt contacten met ouders/verzorgers en onderwijsinstellingen bij nieuwe aanvragen, wijzigingen of klachten en met de vervoerder over de planning en uitvoering;
- Signaleert knelpunten en onderhoudt hierover contact met bijv. consulent sociaal domein, het CJG leerplichtambtenaar, beleidsmedewerker en planners, vervoerders, ouders en onderwijsinstellingen.
Competenties
- Je beschikt over voldoende denk- en werkniveau, blijkend uit bijvoorbeeld een afgeronde opleiding als Sociaal Maatschappelijk Dienstverlener of Juridisch-Administratief Dienstverlener;
- Je bent initiatiefrijk in situaties die je probleemoplossend vermogen aanspreken en bent goed in staat om conflicterende belangen af te wegen en tot besluitvorming te komen;
- Je werkt vlot en bent digitaal vaardig. Ervaring met de gebruikte applicaties is een pré; (Djuma, CAREL, Smart Wheels);
- Je werkt zelfstandig vanuit een proactieve, klantgerichte benadering;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je bent daadkrachtig en resultaatgericht.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (in goed overleg)
Is hybride werken mogelijk: ja, deels
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandagmiddag 24 maart vanaf 14.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 18 maart 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 19 maart 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox