Gemeente Vijfheerenlanden

Hrm specialist / medewerker

Gemeente Vijfheerenlanden

De opdracht­omschrijving

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
-Het gaat om allround HRM-werkzaamheden (personeels-en salarisadministratie). Voorkomende werkzaamheden:
-Informeren en beantwoorden van vragen van netwerkmanagers en collega’s over interne HR-richtlijnen zoals procedures, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie.
-Bewaken en uitvoeren van de administratieve HRM werkprocessen op juistheid en volledigheid, signaleren knelpunten, implementeren verbeteringen in de processen en zorgen voor afstemming met andere collega’s binnen HRM.
-Mogelijk meewerken aan HRM-projecten. Als voorbeeld: inwerken/onboarding, gesprekscycli, arbo, integriteit, bhv, verzuim, afhankelijk waar de kennis is.
- Gastvrouw Introductiedag nieuwe medewerkers.
- Inplannen van trainingen en medewerkers in het kader van leren en ontwikkelen.
- Verwerken  (eenvoudige) personele- en salarismutaties, voert gegevens van nieuwe medewerkers in, stelt arbeidsovereenkomsten op en verzorgt de HRM- en verzuimcorrespondentie.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HRM medewerker (personeels- en salarisadministratie), of vergelijkbaar;
  • Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving HRM en CAO-gemeenten (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • BYOD is van toepassing voor deze opdracht gedurende de hele looptijd inclusief verlengingen.
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HRM medewerker (of vergelijkbaar) binnen een gemeentelijke instelling;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding HR, HRM of Personeelszaken op minimaal mbo niveau;
  • Een maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer; Meer dan € 91,-; (0 pt) tot € 85,-; (30 pt) van € 86,- tot € 90,-; (15 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
20 februari 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox