Gemeente Barneveld

Projectleider vastgoed

Gemeente Barneveld

De opdracht­omschrijving

Ga jij ervoor zorgen dat vastgoedprojecten binnen de gemeente Barneveld goed begeleid en uitgevoerd worden?

De gemeente Barneveld heeft een omvangrijke portefeuille maatschappelijk Vastgoed. Team Vastgoed staat aan de lat voor effectief en efficiënt beheer van het vastgoed. Het team bestaat uit accountmanagers, een asset manager, een contract manager, beheerders en projectleiders. Er wordt veel gelachen en goed en fijn samengewerkt. Dat is ook nodig, want we hebben het druk. 

We zoeken tijdelijke ondersteuning in de vorm van een projectleider.

Wat ga je doen?

  • Je geeft leiding aan projectteams waaronder ook marktpartijen, gericht op realisatie, verbouw, renovatie, sloop, asbest en grondsanering en inrichting van maatschappelijk vastgoed;
  • Opdrachtgever voor binnen het projectteam toegewezen budget;
  • Verantwoordelijk voor aandachtsvelden, organisatie, kwaliteit, geld en tijd en planning;
  • Begeleidt en onderhandelt met marktpartijen;
  • Aanbestedingsprocessen en uitvoeringsproces;
  • Adviseert en begeleidt projecten over duurzaam bouwen en energiebewust bouwen;
  • Ondersteunt bij vastgoedmanagement en beheer vastgoedinformatiesysteem.

Verantwoordelijkheden

Zie opdrachtomschrijving.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 december 2025 voor 20 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 december 2025 voor 20 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. De kandidaat die wordt geselecteerd wordt gevraagd een VOG te overleggen.
  • Veel ervaring met het begeleiden van projecten waar duurzame bouwmethoden/installatiewerk onderdeel van uitmaakt (op cv aantoonbaar); Ervaring met het begeleiden van meervoudige aanbestedingen (op cv aantoonbaar); kennis van en ervaring met milieuregelgeving, flora en fauna, bodem en asbestverwijdering (op cv aantoonbaar); Ervaring met sloopmeldingen en omgevingsvergunningen; Enige ervaring met maken en beoordelen van bouw- en sloopkostenramingen; Ervaring met het maken/aanpassen van eenvoudige kleine autocad-tekeningen; Ervaring in de aannemerswereld is een pré; Ervaring met Total Cos of Ownership berekeningen; Bedreven in het gebruik van Excel voor beheren van de werkvoorraad/planning.
  • HBO werk- en denkniveau (op cv aantoonbaar).

De Wensen

  • Ervaring in de aannemerswereld
  • HBO Bouwkunde of vergelijkbare opleiding
  • Ervaring met duurzame bouwmethoden / installatietechniek
  • Ervaring binnen een gemeentelijke organisatie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
14 februari 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox