gemeente Wijdemeren

Junior adviseur financiën

gemeente Wijdemeren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!  

Opdracht
Gemeente Wijdemeren is op zoek naar een ondersteuner voor de financieel adviseurs voor 32 uur per week. De afdeling financiën wilt graag de advisering naar een hoger niveau brengen. Daarbij zijn wij op zoek naar een ondersteuner voor de adviseurs, zodat zei zich volledig kunnen richten op hun adviestaken.

Werkzaamheden:

  • Je ondersteunt de financieel adviseurs bij hun (administratieve) taken;
  • Je bent een financieel administratieve vraagbaak voor de financieel adviseurs;
  • Opstellen van financiële rapportages;
  • Indien gewenst neem je deel aan overleggen met budgethouders;
  • Je controleert (realisatie van) budgetten en je stelt indien nodig i.o.m. de financieel adviseurs correctie-memorialen op;
  • Je stelt op verzoek van de financieel adviseurs begrotingswijzigingen op en verwerkt deze in het financieel systeem;
  • Je hebt een actieve rol bij het opstellen van de P&C-producten.
  • Je signaleert knelpunten en komt met verbetervoorstellen.

Competenties
Naast de ruime kennis en ervaring die je meeneemt vinden wij het volgende ook belangrijk. Je bent: flexibel, stressbestendig, creatief en collegiaal

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel professional;
  • Aantoonbare kennis van of werkervaring met Key2Financiën;

De Wensen

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als financieel professional ;;
  • Aantoonbare kennis van de BBV (benoem dit duidelijk in het CV);
  • Aantoonbare werkervaring met het analyseren van financiële prestaties en het geven van advies aan het management (benoem dit duidelijk in het cv).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox