Gemeente Zoetermeer
max €80 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
24 januari 2025
24 juli 2025
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
In deze functie draag jij bij aan het succes van de afdeling Stadsbeheer én aan het ‘buitengeluk’ van de inwoners en bezoekers van Zoetermeer. Jouw thuisbasis binnen de afdeling is het team Civiele Techniek, maar het werk loopt vaak ook door alle teams heen. De komende jaren kijken we aan tegen een aantal grote opgaven: bouwen van extra woningen, vernieuwen van de buitenruimte, voorbereiden van de stad op veranderingen in het klimaat en in de energievoorziening. Dat lukt alleen als we er samen (met elkaar, de markt én met onze burgers) de schouders onder zetten. Daarbij kunnen we jou als specialist goed gebruiken!
Opdracht
Om de civiele kunstwerken optimaal te beheren ben jij de technisch professional die samen met een collega verantwoordelijk is voor het beheer van de civiel technische kunstwerken en medeverantwoordelijk is voor het integraal beheer van de openbare ruimte van de gemeente. Om dit de bewerkstelligen hebben de volgende taken: - Uitvoering geven aan, input geven voor en adresseren van hiaten in het beleid. - Je zorgt voor een actueel beheerplan en dat vertaal je op basis van monitoring/inspecties naar een meer jaren planning en een uitvoeringsplan voor het komende jaar. Hierin zijn de uitgangspunten het de (prestaties, risico’s en de kosten). Dit gaat samen met een goede financiële planning. - Voor het beheer van de kunstwerken ben je de opdrachtgever voor zowel het dagelijks onderhoud, groot onderhoud en de vervangingen. - Met de assetspecialisten van andere assets vindt een integrale afstemming plaats over zowel de integrale als sectorale programmering. - Het beheren van de kunstwerken en het maken van een programmering gaat samen met goed databeheer. - De technische eisen aan materialen en uitvoering beschrijven in het Handboek Openbare Ruimte (HOR). - Het toetsen van initiatieven aan de uitvoerbaarheid en de technische eisen zoals beschreven in de HOR. Hiermee wordt bewerkstelligd dat opgeleverde projecten ook optimaal te beheren zijn.
De kandidaat hoeft geen werkervaring te hebben, kennis van constructies en een gezonde ambitie zijn belangrijker.
Competenties
- Zorgvuldig;
- Goed kunnen samenwerken en verbindend;
- Communicatief vaardig en omgevingsbewust;
- Resultaat gericht.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 09 (nieuwe structuur).
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: Maandag t/m donderdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 5. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 28 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox